It's that time of year

Japp. Vädret skiftar snabbare än Blondinbella och gänget skiftar outfits. Det är kallt, det är rått, det haglar, solen skiner, det regnar, det är kallt, det regnar... Och min nacke pajar. Lika säkert som amen i kyrkan.
Det har varit en långsam stegring de senaste två veckorna, så jag har fått damma av värktabletterna, plugga in värmedynan och lämnar aldrig huset utan en sjal eller två. Good times.
Sanna och jag laddar dock friskt inför Halloween, så det dyker väl upp bilder på våra hyss så småningom.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej vad jobbigt! Finns det ingenting du kan göra? Gå och få massage eller nåt?



Jag håller också på och laddar för Halloween, ska köpa pumpa imorgon eller på lördag och håller på för fullt med Björns halloweendräkt :) Ser fram emot bilder på era påhitt!

2010-10-28 @ 08:53:09
URL: http://www.avanai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0