Av alla dumma grejer...

...man kan se på tv en lördagskväll, så måste väl ändå det här vara det dummaste?

Jag försökte hitta ett klipp från presentationen. Killen utan skägg står och flinar, med tandskyddet fullt synligt och gungar fram och tillbaka med armarna som en annan gorilla. Killen med skägg ska vi inte heller snacka om, annat än att han behöver en barberare. Sen rantar de runt i ringen, oj förlåt, oktagonen, och pucklar på varandra. Jag är inget fan av någon sport där man slåss, men det här måste vara en av de dummaste. Jag har alltså bara sett en och en halv minut av matchen, och är redan så irriterad att jag kände mig tvungen att blogga om det. Jag vet faktiskt inte vilket som är värst - att "sporten" existerar eller att jag överhuvudtaget bryr mig om den. Jag tror det är dags att stänga av tv:n och krypa till kojs! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0