Ibland är man bra trött...

Nu ikväll rubbades läggningsrutinerna något av Frölundas match på Kanal 9. Jesper nattades halv åtta och Sannas läggning planerades lite snyggt till pausen mellan period två och tre. Strax före andra periodpausen ville Sanna dock ha kvällsmacka så jag gick och gjorde iordning två delikatessknäcke till henne. Hon ville äta dem i soffan hos pappa, så jag gick och satte mig framför datorn. Ett par minuter senare hör jag att maken ropar lågt på mig. Det här är vad jag hittade:







Hon hade inte ens kommit igenom halva första knäckemackan... Så jag gick upp och plockade undan på hennes rum, bäddade upp sängen och tände nattlampan. Sen gick jag ner och bar upp henne, kissade henne och bar in henne till sängen. Utan att öppna ögonen mumlade hon något om att det var tur att hon inte hade stökat ner sitt rum idag och hon försökte också få en godnattsaga, fortfarande med ögonen stängda. Men det gick inte den här mamman med på och innan jag sjungt färdigt första versen av "När lillan kom till jorden" så snarkade hon lågt. Det är skönt att sova!


Kommentarer
Postat av: Jenny & Benjamin

Underbara Sanna <3

Är delikatessknäcke the way to go alltså? Här har jag en än så länge fullt klarvaken son, fulltankad med socker av allt det han själv plockat fram till fredagsmys ;-)

2010-03-26 @ 21:51:19
URL: http://jenny-online.blogspot.com
Postat av: Paula

Ser fint ut, det där! Kram :)

2010-03-28 @ 08:42:56
URL: http://piffochpasta.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0