Lilla familjen som seriefigurer



Jag är ju otroligt förtjust i Jan Berglin. Nu har jag helt fräckt fotat några av mina favoriter, som dessutom passar väldigt bra in i lilla familjens vardag (mer eller mindre iallafall).



 
Maken hävdar att att mitt blöta hjärta syns på utsidan, hjälporganisationerna flockas runt mig som flugor på en sockerbit...

Är påven katolik?


Maken älskar sina kläder, ju trasigare desto bättre. Han har ett par shorts som är mer hål än byxor, men han skulle aldrig slänga dem!


Vi är ju ändå över trettio nu så...


Nej, det gjorde jag faktiskt inte, inte aktivt. Men tv:n stod på, det gjorde den...


Tja, DU läser ju den just nu, eller hur?


"Ge fan i mig!" funkar också (Gothia Cup 2008)


Den här ska jag nog sätta upp på väggen på dagis...


Varje vardag mellan 16-17 är det "mamma-tv". Mitt största guilty pleasure...


Tål att tänka på!


Amen syster!


Leve vetenskapen!


Mm, det hade varit något det...




Kommentarer
Postat av: Karink

Du räddade min morgon! Skull helt klart följa gråjannes blogg!

2010-02-08 @ 08:08:59
URL: http://twitter.com/karinjosefina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0