Impetigo var ordet, sa Bull

Japp, här var det impetigo. Behandling med bredspektrumantibiotika, vilket inte verkar vara så vanligt enligt nätet (google-generationen, räck upp en hand). Kan ju vara för att skydda Jesper förstås. Så jag håller henne hemma resten av veckan för säkerhets skull.
Jesper låter verkligen inte bra, tyckte inte att läkaren undersökte honom så noga. Men å andra sidan tycker jag han låter värre sen vi kom hem. Farmor och farfar kommer hit för att leka med Sanna sen, så jag kanske åker in med honom om det fortsätter såhär. Pratade med 1177, och de tyckte också att jag skulle åka in med honom om han var påverkad, och det är han faktiskt. Han är varken glad eller ledsen, bara sitter i mitt knä och flämtar.
Mina små skruttar, om jag kunde skulle jag ta alla utslag och hostor och febrar, bara mina älsklingar slipper...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojsan, ni har mycket nu :( Tänker på er och skickar en massa kramar....

Här är det magsjuka som huserar...:(



Kramiz

2010-02-09 @ 13:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0