Hemsökt

Idag började min son ladda upp inför Halloween. Han inledde starkt med förhandsvisningen av "Blöjan som Gud glömde" följt av "Jag vet vad du bytte för blöja för fem minuter sedan". Av lukten att döma kommer även "Jag vet fortfarande vad du bytte för blöja för fem minuter sedan" att framföras ikväll.
I veckan som kommer anar jag klassikerna "House of bebiskräks", "Våtservettsmassakern" och "Halloween - 20 blöjor senare".
(Ni som inte tycker det här är roligt har uppenbarligen aldrig lidit av sömnbrist orsakad av bebis eller har förlorat tjusningen av pubertal humor.)


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej

Det låter som din helloween vecka kommer vara helt okej, fattar precis vad du menar...<3

Allt väl annars?



Kramiz

2009-10-25 @ 08:07:00
URL: http://anki72.blogg.se/
Postat av: -ME-

asg Jag minns!

2009-10-25 @ 08:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0