Idag för trettio år sedan...

...föddes min man. Och det är jag väldigt tacksam för! Livet skulle vara betydligt tråkigare utan honom. och vi skulle inte ha våra två fantastiska barn.
Jag var inte så kreativ när det gäller födelsedagspresent i år, jag kunde inte komma på ett smack! Så det blev lite badprodukter som han kan ha i vårt nya bubbelbadkar och så ska hela lilla familjen ut och äta middag på A Hereford Beefstouw ikväll. Men jag hoppas att han blir nöjd ändå.

Nio år tillsammans genererar ju en del bilder. Här kommer ett axplock. Grattis på födelsedagen, älskling! Vi älskar dig!

Make an on-line slide show at www.OneTrueMedia.com


Kommentarer
Postat av: Annica

Grattis till gubben din <3

Hoppas allt är bra med er.



Kramar från Annica

2009-11-17 @ 17:24:59
URL: http://anki72.blogg.se/
Postat av: cecilia

Åå vad fina ni är!

Man blir alldeles varm av att kolla på korten!



Lycka o kärlek!

2009-11-17 @ 18:16:25
Postat av: katarina/oja39

Vilket underbart bildspel och passande låt!

Håller med om att man blir alldeles varm av att titta på det,det fullkomligen lyser kärlek om korten.Gratulera Stefan på 30 årsdagen och ha det så bra allihop!Kram Katarina

2009-11-17 @ 19:36:16
URL: http://shoppingokigmamma.blogspot.com
Postat av: -ME-

Åh, det var jättefint och jag håller med Katarina; perfekt låt och det lyser kärlek!

2009-11-17 @ 19:56:13
Postat av: Lisa

Vad söta ni är!

2009-11-18 @ 08:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0