Ullared!

Igår åkte jag och maken till Ullared. Det var rätt längesedan vi var där och vi behövde rätt mycket saker. Det är ju självklart inte så att vi inte kan köpa det mesta av sakerna i affärer här hemma, men det tar liksom emot... Men nu har vi fyllt på förråden med tvättmedel, maskindiskmedel, shampoo, balsam, tvål, tandkräm, grösåpa, you name it. Det blev också en ny dammsugare (vår gamla har inte uppskattat att behöva dammsuga upp lättbetong och sånt i källaren), en dvd-spelare, ett duschdraperi, ett gäng filmer till Sanna, diverse kläder till far och dotter och lite leksaker. Bland annat. Rätt mycket folk var det också och jag tror att fötter och fogar höll på att ge upp vid ett flertal tillfällen... Imorse var mina fötter och ben så svullna att det var svårt att gå. Det är då man är tacksam för stödstrumpor!

Imorgon åker lilla familjen norrut för att hälsa på Benjamin med familj över dagen, det ska bli roligt. Det var alldeles för längesedan vi träffades!

Det känns som jag hade mer saker att skriva, men klockan tickar och jag var uppe tjugo i sex imorse för ett tidigt morgonpass. Alldeles för tidigt med andra ord. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj vad tidigt! Jag har sovmorgon imorgon så jag passar på att vara uppe. Ja det är lite läskigt läkaren pratade om olika behandlingar och att det berodde på om man ville ha fler barn eller inte på vilken man valde. Vadå? Blir man steril? Jag vill inte vara 25 år och steril! Jag vet att jag har sagt inga fler barn men hur sjutton ska jag kunna bestämma det nu när jag inte ens fyllt 26 år? Nä... men det löser sig nog när jag pratat med borås. Jag vet att man brukar få vänta länge men läkaren sa att min fall skulle prioriteras, det var så pass stor avvikelse...



Ha en underbar dag hos Jenny, hälsa från oss!

2009-05-22 @ 23:36:50
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0