Lite tråkig just nu

Är så himla trött just nu för jag sover fortfarande väldigt dåligt. Jag vet inte om det är något särskilt som påverkar mig, pratade med terapeuten om det idag. Hon sa att hon trodde att det var en reaktion på att jag varit så trött på jobbet och på alla de krav som kvinnor har idag: trivas med jobbet, ha familj, vara aktiv, bra mamma, ha en hobby, laga bra mat... Hon har väl rätt i det. Jag brukar visserligen inte vara särskilt påverkad av sådana krav, bara det att vara en bra mamma, för Sanna är det viktigaste i mitt liv. Men antagligen är duktig-flicka-syndromet så djupt inplanterat i oss att det är svårt att bryta sig ur det.
På torsdag börjar linedancen igen och då blir det nog bättre, jag behöver lite motion och kvalitetstid med Karin!

Laddade in en massa nya låtar i mp3-spelaren igår. Mängder av låtar från Absolute 80's, Frida, Mamma Mia och annat härligt. Bara låtar man blir glad av. Jag har egentligen inga minnen av åttiotalslåtar, men jag minns att min syster lyssnade på dem så jag har väl fått dem undermedvetet för jag känner igen dem. Kul med lite ny gladmusik!

Till sist vill jag bara säga ett stort varmt grattis till Jesica som kom in på sjuksköterskeprogrammet i Göteborg idag!


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, tack.... du är gullig. Klart vi kan fika/luncha någon dag, nu åker jag åt rätt håll ;-)

2009-01-20 @ 06:35:45
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: KarinK

Längtar också till på torsdag och att få träffa dig!

2009-01-20 @ 17:42:53
URL: http://pixelochprosa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0