Ibland...

...blir man bara så glad och upplyft och tårögd och hedrad över saker och ting. Idag fick jag en blogg-award som gjorde mig så rörd att jag blev helt förbluffad.
Söta rara Nettan från En häxa på vift förärade mig med den här:



Julia såklart. Hon som gör det som jag minns att jag tänkte göra men som på nån vänster lyckades glömma med alla fyra; att skriva ner alla underfundiga roliga ord som våra små knattar slänger ur sig just för att det är så kul att tänka tillbaka på sen då de små knattarna inte är så små längre och för länge sedan slutat säga "blåblär" och "bellesin".... en bra blogg helt enkelt som tar upp vardagslivet som småbarnsförälder och allt som hör till. :)

Jag känner mig inte ett dugg värdig så vackra ord, men tack Nettan! And right back at ya!

Jag i min tur skickar vidare till....
Jesica, en fantastisk tvåbarnsmamma som nu ger sig ut på ett äventyr som jag verkligen beundrar henne för: sjuksköterskeutbildning med mål att bli barnmorska! Du är superstark, gumman!
Jenny får den givetvis också. Närhelst jag tvivlar på min förmåga som förälder så finns du alltid där med goda råd!
Annica - fyra barn rik och en av de starkaste kvinnorna jag känner!
-ME- - egenföretagande, tårtskapande, gårdsdrivande, undervisande übermamma. Och en massa andra saker!
Jag har säkert glömt någon lika viktig, ber om ursäkt för det, men jag är trööööött.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad du är gullig! Jag förstår En häxa på vift, du är helt klart värd din blogg-award!!!

2009-01-16 @ 22:58:04
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Annica

Tack vännen, just nu känner jag mig dock inte så stark :(

Du är helt klart värd en sån award!!!



Kram

2009-01-17 @ 08:34:53
URL: http://[email protected]
Postat av: aspergersmamma

Ja, det är en fin blogg!

2009-01-17 @ 16:04:33
URL: http://aspergersmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

GRATTIS!! Den var du verkligen värd! För övrigt så skriver du alltid så bra.... Kramiz M

2009-01-19 @ 20:34:51
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0