Gråta ut

Jag kan vara rätt så känslomässig emellanåt. Grät förvisso inte till Titanic, men ett riktigt smörigt avsnitt av Extreme Home Makeover kan däremot sätta igång sprinklers hos mig. Så igår när jag fick den här historien till jobbet var jag tvungen att stänga dörren en stund.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?"
Pappan svarar: "ja" och de springer sin första maraton tillsammans.
En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?" och pappan svarar igen "ja, min son".
En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?" (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)
Och pappan svarar igen "Ja"...
Och här kommer videon till denna historia:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hade DU orkat med den där sista spurten?

Kommentarer
Postat av: Jessica

BÖÖÖL vad jag grinade! Jösses... jag kopierade ditt inlägg på min blogg och hänvisade till dig. Det var ett helt otroligt inlägg!

2009-02-18 @ 13:32:12
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0