Do the Freddie

Satt med grabbarna på jobbet idag och pratade om gammal god musik. Min mamma älskar Beatles, så jag hörde mycket av dem när jag växte upp. Men grabbarna gick ännu längre tillbaka och pratade om alla möjliga sångare och grupper som jag inte kände igen. Men eftersom YouTube är en aldrig sinande källa av glädje så letade de upp lite olika klipp. Jag föll pladask för "Freddie and The Dreamers". Se och njut!





Handen på hjärtat, blir man inte bara så glad? Sångglädjen, texterna och koreografin sen! Vilken koreografi! Jag försökte hänga med, men jag blev helt slut! Tänk då att stå och sjunga eller spela, och göra det där samtidigt! Dagens artister kan ju bara slänga sig i väggen! Nästa gång du är ute - Do the Freddie!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Underbart! Jag vill också kunna dansa som Freddie. Vilken energi!

2009-02-18 @ 07:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0