Men ge er!

Här har vi ett snille av rang som orkar slösa tid och resurser på att tjafsa med diverse domstolar om klockringningar. Jag skulle gissa att kyrkan fanns där långt innan familjen flyttade dit. I vår gamla lägenhet hade vi väl knappt 100 meter till Backa Kyrka, och visst hörde man den ringa, men den kyrkan fanns där långt innan vi flyttade dit och kommer antagligen stå där efter vi är borta. Det är som att bo i Landvetter och klaga på att det flyger flygplan över ens huvud. Eller att bo vid en motorväg eller järnväg och klaga på tung trafik. Troligtvis fick man sitt hus billigare på grund av läget, acceptera det! Jag upphör aldrig att förvånas över vad en del människor kan spendera sin tid att störa sig på (så som jag stör mig på sådana människor till exempel).




Om intresse finnes så är gravidbloggen uppdaterad med nya bilder på flodhästmagen!

Kommentarer
Postat av: anna m

man kanske skulle försöka få räddningstjänsten att vara lite tystare... de är ganska nära här. Förr stördes vi förfärligt av helikoptrar från sjukhusets helikopterplatta på andra sidan gatan... lite hänsyn kan de ju ta... ;)

2009-08-14 @ 19:56:45
URL: http://jiiizes.wordpress.com
Postat av: Malin

Det är inte klokt vad konstiga saker folk lägger ner sin energi på.. och sant!De visste väl om kyrkan redan när de flyttade dig??? Allt väl? Flodhästmage är det inte alls!!!!Kramiz M

2009-08-15 @ 16:09:54
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0