Trött

Det var en lång kväll på jobbet. Jag hade flera långa telefonsamtal, en irriterad man som skulle hämta biljetter till ledaraftonen, stölder, match, en inställd träning som laget inte visste om... Och mitt upp i allt detta tankarna på den här cirkusen som aldrig tar slut. Jag är så trött att jag bara vill gråta, och ändå kan jag inte sova. Maken sover borta inatt på Thorskogs slott där han är med jobbet, och Sanna sover över hos farmor. Jag hade sett fram emot en natt själv i sängen, som plötsligt blev så stor att jag kan ligga åt vilket håll jag vill och ändå få plats. Men nu kan jag inte koppla av, och varenda cell i min kropp längtar efter min familj. Jag ligger här under täcket och fryser, så jag tände ljusen i mina väggljusstakar och lyssnar på regnet som dundrar ner på plåttaket. Det är iallafall ganska mysigt. Jag har haft ont i kroppen också, så jag sade till min chef att jag inte kommer imorgon, har lite komp att ta ut. Jag har tid hos frissan klockan fyra imorgon, det ska bli skönt att bli klippt och uppfräschad. Egentligen har jag inte råd med tanke på all ersättning jag går miste om, men jag måste unna mig någonting. Jag hade tänkt titta på stövlar också, men det har jag definitivt inte råd med. Jag hoppas att söta Karin kan komma in och strosa med mig i stan en stund. Men först ska jag ha sovmorgon och ett långt telefonsamtal med min advokat.
Jag önskar att jag kunde skriva lite roligare saker, det har varit depp alldeles för länge nu. Men bara jag får lite ordning på det här så lovar jag att bli en trevligare bloggare igen.
Jag vill också säga tack till alla er som lämnar så rara kommentarer till mig. Det känns skönt att få lite medhåll och kängor kastade på FK. Jag uppskattar er alla väldigt mycket. Stor kram så länge.

Ps. Jag i sängen. Minus snoppen. Ds.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas att du kunde somna till slut...

Det gör inget att du är lite deppig - jag gillar att läsa det du skriver ändå!

Ha en riktigt skön dag idag!

Kramar

2008-10-17 @ 05:20:34
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0