Tävling!

Eftersom jag inte är sådär sketarolig just nu så gör jag ett tävlingsinlägg. Hos Malin på Tidsoptimistens blogg hittade jag länken till en tävling där man kan vinna en personlig almanacka. Det är på Therres fotoblogg man kan vinna, och helt ärligt så skulle jag verkligen behöva en sådan där fiffig pryl. Men att jag skulle vinna något står nog inte i stjärnornas plan för mig den här hösten. Däremot var jag inne och kikade lite på just de där personliga kalendrarna, och jag ska nog ta och köpa några i julklapp till lite folk. Har för mig att Ida tipsade om det för ett tag sedan också, men då hade jag inte tid att kolla. Men se så! In och tävla nu med er! Det hade ju varit kul om någon jag kände vann! Men snabba er på! Tävlingen går ut den 20 oktober!

(Bilden är knyckt från Therres fotoblogg!)

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har en sådan... gillar den!

2008-10-17 @ 16:26:30
URL: http://karinj.blogg.se/
Postat av: Nettan

fina men inget för mig, jag är så förvirrad att jag glömmer att skriva i såna där almanackor och kommer jag mot förmodan ihåg att plita ner nåt i den så glömmer jag att läsa den så det är liksom kört på förhandstippad basis. :)

2008-10-17 @ 18:40:24
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Provet gick skit. Det va ett skitprov. Alla tyckte det. Men vad hjälper det mina betyg. Konstiga frågor från A-kursen (vi läser B) som inte ens fanns med i B-boken. Jo visst att man ska ha A-kursen som förkunskap men i detalj? Uppgiften jag inte kunde va värd 50 p och provet hade sammanlagt 135 p.... så det kan inte ha gått bra även om jag kanske fick lite poäng på den uppgiften... dumt. Hörde att någon funderade på att klaga hos rektorn. Hoppas dem gör det, jag orkar inte sånt.

2008-10-17 @ 19:10:05
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0