Hemma hos oss...

- är Ken ibland en transvestit...

-gillar mamman att bygga med Lego, även om man tycker att hon borde växa ifrån det snart...

-hejar vi på Frölunda, hur illa det än går...

-är fyra tofsar bättre än två...

-är hörselskydd en välanvänd accessoar (eller så är det en protest mot föräldratjat)...

-anses det vara en mänsklig rättighet att slicka skålen...  

-ligger närmaste fotbollsplan i hallen...

Det är också fullt accepterat att pappan aldrig missar ett avsnitt av Glamour, att mamman löser korsord på toaletten och att barnet anser att jorden snurrar runt henne och ingen annan. Bland annat. För vi är rätt knäppa, men vi trivs bra med det! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jag tycker att ni låter alldeles jättehärliga, hela bunten! Här har vi också knäppa ideer, ibland så knäppa att jag inte ens törs skriva ner dom haha.... Nja, diklofenaken, gör möjligtvis att inflammationen går över, men det lindrar inte säkilt mycket tyvärr... Förstår att facket gick i taet, det gjorde ju nästan jag också... hoppas allt löser dig!

2008-10-29 @ 18:24:27
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Nettan

man växer aldrig ifrån att leka med lego eller brio's tågbana,så de så! s

2008-10-29 @ 20:27:42
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/
Postat av: Jenny & Benjamin

Underbart. Precis min tekopp. Men så är ju min unge en av dem som åtnjuter skålslickarrättigheten. Bland annat.

Ibland tänker jag att kanske enda anledningen till att jag blev förskollärare var att få leka med tågbanor och bygga sandstäder :D

Bra att facket reagerade, men vad händer nu? Tro inte att du klagar och är tråkig. Vi vill veta.

Japp, jag fick sms:et. Tack.

Kramar från oss.

2008-10-29 @ 21:22:08
URL: http://jennyonline.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ni är underbara!

2008-10-30 @ 08:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0