Tänk att få sova, sova, kanske också drömma....

Går inget vidare med nattsömnen idag. Troliga orsaker:
1. Jag tog en tupplur på tre timmar idag på dagen. Var helt grusig i maskineriet då den käkurledshoppande dottern vaknade prick klockan tre och skrek som om någon skulle mörda henne. Troligtvis en rejäl mardröm, men jag lyckades få henne att somna om igen efter en halvtimme.
2. Väderomslag. Svårt att tro när det är sex minus ute, men min nacke tar sällan fel.
3. Nej, det är inte århundradets åskväder ute. Inte heller är det en oannonserad flygövning. Det är min man som snarkar. Tur att taket är fastspikat, annars hade det blåst av. Men det brummar bra i takplåten från vibrationerna!

Imorgon ska jag och Sanna äntligen få träffa delar av januarigruppen igen, det var längesedan. Det blir fika på Ikea och, högst troligt, allmän barnjakt. De är ju så satans snabba nuförtiden. Så här såg det ut för en sisådär två år sen... Usch vad fort de växer!
 


 
Enda skillnaden här är att de nu springer istället... Och vi som tyckte det gick alldeles för fort när de kröp...

Okej, mullrandet tycks ha dämpats. Jag går upp och gör ett nytt försök! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags för sömnutredning på gubben kanske? Det kan vara rätt farligt att låta sådär. Och hur mår käken?

2008-11-26 @ 07:12:34
URL: http://vinterliv.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh vilka återblickar! Våra små troll, o Emma som bara var en sisådär 20 cm lång i min mage!



Adda mig på msn, eller så ändrar du lösenord och ger mig dina inloggningsuppgifter så fixar jag en backupblogg till dig som du kan ändra och fixa med.







Ses sen!

2008-11-26 @ 10:39:44
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0