Stor sjukis

Jahapp, så var det min tur att åka på Sannas sjuka. Ont i halsen, snuvig, hostig och värk i kroppen. Men ingen feber, jag får nästan aldrig feber som tur är. Men jag hade ju så himla många planer i helgen! Jag vill få en bra start på julförberedelserna samtidigt som jag har en hel del saker i veckorna och på helgerna att göra. Idag skulle jag till apoteket och köpa fars dag-present till Stefan från Sanna. Jag skulle också börja städa i köket, plocka undan, röja i skåpen och sortera massa papper som samlats på hög. Men icke. Jag fick sova till tio, sen skulle maken ut på gårdsstädning. Sen fick jag ju vara uppe med Sannapanna och leka lite. Hon fick en ny trätågbana i sjukpresent av maken igår så den satt vi och byggde ihop och lekte med. Efter lek, lite frukost och laddad med medikamenter gav jag mig ändå på bänken i köket som irriterat mig i flera dagar. Jag har inte haft ork att greja med det, och idag hade jag egentligen det verkligen inte, men jag har ju gett mig den på att göra det i helgen, så nu kan jag åtminstone bocka av den punkten. Men nu ligger jag utslagen i sängen igen och tycker synd om mig själv. För imorgon har jag ju planerat att träffa Karin och Paula en stund men det verkar inte bli något med det heller. Och nästa vecka går vi in i slutspurten på jobbet på ett projekt som har sin kulmen på fredag, så då lär jag inte hinna med något hemma. På lördag har vi kalas för maken som fyller år och på söndagen ska jag julpyssla med Lisa. Helgen efter det ska jag förhoppningsvis till Skövde och dansa på AdventSparken och då är det också första advent! Så nu bestämmer jag att jag ska bli frisk med en gång för det här har jag inte tid med! Sådetså!

Kommentarer
Postat av: Annica

Skickar över lite mirakelmedicin, simsalabim så är du frisk igen....

Hoppas du snart kryar på dig och att du trots allt får bockat av något på listan.



Kram

2008-11-08 @ 14:35:14
URL: http://[email protected]
Postat av: -ME-

Annars kan man ju fråga FK, de brukar vara bra på att tala om när man är frisk, eller hur? :p Du kanske kan be dem friskskriva dig så du mår bättre?



Jag har utmanat dig på min blogg! :)

2008-11-08 @ 20:13:51
URL: http://vinterliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0