Sketväder

Förkylningen har stabiliserat sig, nu är det bara en envis hosta och stämband med fördröjningseffekt som sitter i. Men igår fick vi ett väderomslag som heter duga och nu har jag så förbannat ont att det till och med gör ont att ligga i sängen! Vad fan! Tror ni att FK kan skicka hit någon som fixar till det här? Jag klarar nämligen inte av det här just nu.
Jag slapp iallafall mötet i eftermiddags, jag var rätt risig på jobbet och det skulle bli himla flängigt med att hämta Sanna och lämna henne hos morfar och så tillbaka till jobbet igen. Och tur var väl det. Innan jag hämtade Sanna var jag på torget och hämtade värktabletter (i rättan tid) och sen körde jag till dagis. När vi skulle köra därifrån startade nämligen inte bilen... Så även om jag hade behövt gå på mötet hade jag inte kunnat, jag försökte och försökte starta, till slut lade batteriet av. Så när maken hade kommit hem från jobbet halv sju fick vi åka och försöka få igång bilen. Som startade på första försöket... Jag ger mig fasen på att det sitter ett litet troll under huven och gnager på kablarna! Skönt ändå att det löste sig, men lite nervös är jag ju att det ska hända igen. Blir nog snart dags för en verkstadsvisit. Men först ska kärran besiktigas på måndag, innan dess är det ju ingen idé för det lär ju dyka upp något annat som behöver fixas. Det är så det funkar i biltrollsvärlden!

Sannas nya ord: Kallilal. Nån som kan gissa vad det betyder?

Imorgon hoppas jag och Sanna att Benjamin och Jenny ska komma och hälsa på en stund, det hade varit jättemysigt! Dagis är nämligen stängt imorgon.

Jag har äntligen kommit på vad jag önskar mig i julklapp! Böcker av Alan Alda och Jan Berglin, "Ingenting är heligt" på dvd med Magnus Betnér, ett tårtfat med lock och en riktig sprits med massor av olika tyllar. 
Jag är riktigt julförberedd, jag tror jag har koll på vad jag tänkt att köpa till alla. Nu ska jag bara få ändan ur vagnen och pengar på kortet så jag kan få det gjort också!

Men nu är det läggdags! Godnatt!

                                                                                                                                                                                                                                             



Ps. Jag tror det är den här killen som bor i min bil. Han ser bekant ut... Ds.

Kommentarer
Postat av: Ida

Kommer inte ihåg vad sidan hette, men den räknade ut på något sätt... men som Jessica sa så vad räknar dom på? Ingen aning....

2008-11-11 @ 00:37:21
URL: http://backafram.blogg.se/
Postat av: Anonym

DET trollet bor i min bil med, eller kan det vara kusinen kanske? Blir galen på dessa dyra bilar!



Du är som jag, gympa var mitt sämsta ämne. Hade man en viss tid när man sprang 2 km fick man VG, hade man en kanontid fick man MVG. Jag var glad om jag klarade av att springa överhuvudtaget. Men matte har jag alltid haft lätt för, tills nu. Jag vet inte vad det beor på men jag gissar att min konsetrationsförmåga inte är den samma längre. Jag har betydligt viktigare saker än plus o minus i skallen. Kram

2008-11-11 @ 09:07:34
Postat av: Förra kommentaren var givetvis från mig

Kan aldrig lära mig att mitt namn inte finns sparat på skolans datorer...



/Jessica

2008-11-11 @ 09:08:25
Postat av: Ida

Säger hon kaviar eller?

2008-11-11 @ 20:38:01
URL: http://backafram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0