Vårrus!

Ikväll har jag och Jenny vårrusat joggat gått. Det var underbart väder och mycket folk och vi är helt säkra på att vi förbättrade oss från förra året. Fyrtiotreochenhalvminut kom vi fram till. Benjamin och hans pappa var med inne och hejade, men Sanna fick stanna hemma med maken, för febern har inte gått bort. Nu ikväll tyckte iallafall maken att hon varit lite mer som vanligt och betydligt svalare, men lite feber har hon dock fortfarande. Jag har redan ringt och sjukanmält henne till dagis och på fredag har dagis också studiedag så då skulle jag ändå vara hemma med henne. Imorgon kommer svärmor och passar lillan en stund innan maken kommit från jobbet.

På lördag skall jag för första gången lära ut linedance. Jag har blivit tillfrågad att hålla en möhippa med dans i drygt en och en halv timme. Jag ska försöka lära ut
Ghost train:
 
Make it up:


och, i mån av tid, en liten utmaning in form av
The Sailors Hornpipe:
 Den är lite lurig, för den går fortare och fortare mot slutet. Men det tänker jag inte tala om! Men först ska jag försöka lära ut de två första. Jag är rätt nervös faktiskt...

Nu är det läggdags! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0