Värdig vinnare

Jag missade ju det ryska bidraget för vid det laget hade jag tröttnat, men såhär i efterhand har jag ju insett att min favoritkonståkare Plushenko är med, och då blev han genast min favorit! Hör låten för första gången i skrivande stund och den är väl helt okej, men som sagt, Plushenko är hela behållningen. Det visste ni inte om mig va? Att jag är konståkningsjunkie? Här kommer Plushenkos långa program i OS i Turin:

Den här pojken kan åka skridskor, och han har tack och lov inte vaxat bröstet, vilket man inte kan säga för sångaren...
Sveriges insats var som vanligt medioker, dags att sluta skicka föredettingar. Vi förtjänade faktiskt inte bättre, så det så!
Godnatt igen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tänk vad han skulle kunna snurra om han dansade linedance! Blir han inte yr i huvudet? Men duktig är han! Var det i Turin han vann?

2008-05-25 @ 09:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0