Sommarkänsla

När jag gick med Sanna till dagis idag fick jag en sådan skolavslutningskänsla. All grönska, från gräs till buskar till träd har en sådan där fräsch ljusgrön känsla över sig. Äppleträd och körsbärsträd står i full blom och syrenerna står och darrar på tröskeln mellan knopp och massiv utslagen doftande prakt. Det är en annorlunda grön färg på våren och försommaren än vad det blir framåt juli och augusti. Då är bladen fullt utslagna, gräset är trött och allt är nästan överfyllt med klorofyll. Jag tror det här är den bästa tiden på året.

image407
 Ps. Bilden är inte mitt verk, den har jag knyckt här...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag håller med, detta ÄR den bästa tiden på året. För nu har man hela sommaren framför sig!

Jag har mailat arbetet till dig... känn inga måsten men eftersom du erbjöd dig och jag behöver alla ögon jag kan få så skickade jag genast iväg ett ex.

Krya på dig! Kram

2008-05-13 @ 13:12:51
URL: http://jesicas.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken härlig bild! Jodå, den kom sent om sider!! Svårt att ha innekatter, det blir ett rikitgt pass.... Hur har din dag varit?

2008-05-13 @ 22:26:47
Postat av: Jessica

Tack för hjälpen! Jag tog allt utom bilden för texten får inte plats att ha det så... jag hade redan försökt. Så den sidan får bli lite knas. Idag ska jag skriva ut det o läsa igenom det också... man ser lite bättre då. Hoppas du är helt frisk nu!

Kram

2008-05-14 @ 07:24:14
URL: http://jesicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0