Blev så himla snygg!

*garvar* Jag var och klippte mig idag och blev jättejättenöjd! Det är första gången på länge som jag blivit nöjd med en frisör, så dit kommer jag nog fortsätta att gå. Stället heter Självfallet och frisören heter Mariane, hon var brutalt ärlig men väldigt duktig på sitt jobb. Hon bekräftade min misstanke om att min senaste klippning inte var så värst lyckad och lade väldigt snygga ljusa slingor, så nu ser jag lite solblekt ut. Hon lade inte heller i femtioelva olika snajsiga produkter som hon sen skulle pracka på mig, men jag köpte faktiskt en leave-in-inpackning, ska bli kul att testa.
Paula kom in till stan och mötte mig hos frissan, och sen gick vi till Vanilj och åt kycklingsallad. Det var såå gott! Sen hade vi planerat lite shopping, men så ringde de från jobbet och stressade mig så jag tappade lusten och vi åkte tillbaka till Mölndal. Men innan dess hann vi med ett besök på Indiska och jag gick därifrån med en tunika och ett par tights rikare. Och med en väldigt fattig plånbok, så nu får det vara färdigshoppat för den här månaden! Såvida inte jag ramlar över den underbara klänningen jag hittade på Indiska men som inte fanns i min storlek, då blir det liiite mer shopping... Men bara lite!

Hade en väldigt lugn kväll på jobbet, var hemma redan halv tio och möttes av en lycklig, nyduschad bebis som varit på gårdsfest på dagis med pappa. De hade fiskat fiskdamm, gått poängpromenad, fikat och lilla fröken hade nästan satt i sig två korvar med bröd också. Nu på kvällen hade de stekt pannkakor, för imorgon när mamma har grillfest på jobbet skall far och dotter bege sig ut på picknick, antingen i Slottskogen eller till någon sjö.
Jag har hela ansvaret för grillfesten imorgon, så direkt när jag kommer till jobbet ska jag ge mig iväg och handla, duka, göra såser och lite annat fix. Sedan blir det bowling, grill och hemlig poängpromenad med tillhörande aktiviteter, vi får väl se vad kollegorna tycker om mina hyss! Hoppas iallafall att det blir en kul kväll!
Nu är det läggdags! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tror en kompis varit på Självfallet också, men kommer inte ihåg vem som klippte henne. (Hennes pojkväns kompis iaf). Hon blv skitsnygg. Hon klippte av sitt långa hår när hon blev gravid andra gången... så läckert. :-) Dit får du gå igen.

2008-05-30 @ 03:56:29
URL: http://backafram.blogg.se/
Postat av: Ida

Tror en kompis varit på Självfallet också, men kommer inte ihåg vem som klippte henne. (Hennes pojkväns kompis iaf). Hon blv skitsnygg. Hon klippte av sitt långa hår när hon blev gravid andra gången... så läckert. :-) Dit får du gå igen.

2008-05-30 @ 03:56:50
URL: http://backafram.blogg.se/
Postat av: Jessica

Härligt att du blev nöjd! Spännande med poängpromenad, vilka roliga arbetsuppgifter du får!

2008-05-30 @ 07:57:51
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har för mig att du läste en bitter blondins blogg... jag har inte varit inne på hundra år (sen innan hon gifte sig) men nu satt jag o slösurfade och kom in på hennes blogg.

Hon ska ha barn! Jag kan inte tänka mig henne ha barn! Klickade på "gravid" och skummade igenom några av hennes inlägg. Kolla vagnen, kolla skörbordet. s

Ja... smaken är som baken.

2008-05-30 @ 11:55:53
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0