Tisdag...

Vaknade med bultande huvud och värkande nacke och en liten unge som fick allt det onda att försvinna när hon med en nöjd suck kryper nära mig och lägger huvudet på min axel, tittar upp på mig och ler.
Gick med prinsessan till dagis och tog sedan en promenad i den solgnistrande, iskalla morgonen. Väl hemma började jag plocka lite, dammsög och tvättade golven. Nu har jag invigt min nya mixer med en smoothie på hallon, blåbär, banan och phsylliumfrön. Det var smaskens, men den behöver lite längre tid på sig att mixa än min gamla mixer. Huvudsaken är ändå att jag fick min morgonsmoothie! Ligger och slappar lite i sängen nu innan jag ska göra några ärenden och sedan åka till jobbet. Tänkte åka lite senare idag, jag tror jag ligger några timmar plus.
Nu när Jesica har tipsat mig om hur man gör för att lägga in klipp från youtube på bloggen tänker jag låta tangenterna vila och istället visa lite klipp som alltid gör mig glad:

Vi börjar med Texas, "In demand", men Alan Rickman of course.



Sedan tar vi papegojan Einstein:
 


Vi avslutar med lite buktaleri, Jeff Dunham och Achmed the dead terrorist:

>

Sådär, nu är iallafall jag på gott humör! Hoppas ni blir det med! Glad tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0