Påskkärring 2008

Bild150.jpg
Påskkärring 2008

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken fin påskkärring! Jag har inte fått någon påskkärring hos mig, inte någon påskhare heller. Tror inte Emma uppskattat om jag började klä ut henne idag. Seth är hos mina föräldrar. Åkte igår och ska inte ens hem idag. Jag börjar känna saknade krypa på, har ringt flera gånger men han tycker bara mamma är jobbig som stör i leken.

Banta? Jag har gått upp två kilon... jag får nog inse att jag inte klarar av att gå ner i vikt själv. Jag måste gå i vv och få lite pepping.

2008-03-22 @ 18:49:44
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Karin K

Årets påskkärring har lite fin retrokänsla ;-)

2008-03-22 @ 19:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0