Under tiden

I väntan på att min nya film med Sanna ska laddas upp på YouTube kommer här några klipp på fantastiskt usla hajfilmer. Tänk att de kunde vara sämre än Hajen 3... Såg igår filmen Megalodon, den var så genomusel att jag skrattade hela tiden. Tyvärr kan jag inte det här med att klippa i filmer, annars hade jag lagt upp mina favoritscener. Här är iallafall trailern:
 
Och fråga mig inte hur det gick till, men filmen fick både en och två uppföljare... Om möjligt ännu sämre om man får tro kännarna på IMDB. Här är ett klipp från trean, vet inte om jag ska skratta eller gråta!

Om man ska prata om hyfsat bra hajfilmer så får jag nog ändå säga Deep Blue Sea. Fast jag är rätt pinsam att se hajfilmer med på bio... Var och såg den med Karins bror och i de blodigaste scenerna fick jag gömma mig under jackan för att jag skrattade så... För att inte tala om Tomb Raider 2 där Angelina Jolie smockar till en haj under vattnet och sedan åker med den upp till ytan. Ah, glädjen som filmer skänker...
Någon dag ska jag lägga upp lite äkta vara, naturen när den är som bäst! Sov gott...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa, kjag hoppas verkligen att hon får det skojigt, så att hon minns denna dagen resten av sitt liv.... Den kommer ju aldrig tillbaka... Natti natti

2008-06-13 @ 00:33:35
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0