Livlig fantasi?

Jag får nog ta och sluta läsa tidningar och se på nyheterna. Inatt har jag nämligen varit skeppsbruten på en öde ö... Högst troligt inspirerad av de här stackarna... Jag vet inte hur länge jag var där eller hur jag blev räddad, men vi blev förda till något nöjesfält eller en stor leksaksbutik där vi skulle återförenas med nära och kära. Jag minns att jag träffade många gamla vänner men det dröjde länge innan de jag längtade mest efter, min familj, kom. Och när de väl kom var Sanna rädd för mig... Det var en jobbig del i drömmen, men snart satt vi och gosade som vanligt.
Jag hade dille på Robinson Kruse när jag var mindre, det kanske spelade in lite också? Hur som helst är jag glad att det bara var en dröm!

Farfar har skickat bilder från gårdagen! De flesta badbilderna på Sanna är sådana att jag inte vill publicera dem här på nätet, men ett och annat blev det ändå. Håll till godo och ha en skön dag!


Relax på luftmadrass
 

Hemligheter med farfar
 

Med pappa på båten
 

Känner lite på vattnet
 

Kommentarer
Postat av: Karin J

Ser mysigt ut!



2008-06-08 @ 13:29:16
URL: http://karinj.blogg.se/
Postat av: Nettan

jamen du vart inte jagad av skräcködlor ialla fall, alltid nåt. :)



Och självklart får du länka till min blogg. :)

/Nettan

2008-06-08 @ 18:24:36
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0