Tillfällig besatthet

Jag har, till och från, en förkärlek för Weird Al Yankowitz. Just nu går "Amish Paradise" och "Ebay" varma på YouTube. Jättetöntigt, jag vet. Han är ju kanske mest känd för musikalsika konststycken som "Like a Surgeon" och "I'm fat", men det är verkligen inte hans bästa parodier. Andra favoriter, förutom de ovan nämnda, är "You don't love me anymore" och "White and Nerdy", de är värda ett par minuters slösurfande. Fast bara om du står ut med honom! Men vilken sorts bloggare skulle jag vara om jag inte delade med mig av min temporära mani:
Här har vi Ebay:


Och sen snålas det lite, så favoriten Amish Paradise får det bli länk till istället... Missa inte den!
Så, då fick jag bloggat lite iallafall! Dagen har nämligen varit sådär sanslöst semesterhändelsefattig som bara semestersöndagar med hällregn kan vara. Morgonen gick i slow motion och på eftermiddagen åkte vi och hälsade på gamla farmor på höga berget. Vi spelade Yatzy och kort och sen lagade jag middag, pannbiff naturligtvis. I veckan blir det förhoppningsvis lek med Benjamin och hans mamma och lite annat kul som man gör på semestrar. Och så ska solen komma igen har den lovat. Vi får väl se!
Ha det så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Karin J

Kul! (jag skrattade faktiskt)

Jag tyckte att han var asbra när jag var liten...

2008-07-21 @ 09:47:34
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0