Söndagsfrukost

Bild(42).jpg 
Igår kväll gjorde jag en deg för kalljästa frallor i kylen. Det är härligt med nybakat bröd en avslappnad söndagsmorgon. Maximum pleasure, minimum work.

Jag fick en uppenbarelse i veckan. Jag är ju tvungen att vaxa hals och haka ända sedan jag gjorde hormonbehandlingar för fyra år sedan. Ett antar år innan dess fick jag en epilator av mina föräldrar i julklapp. En jag visserligen önskat mig hett och innerligt, men som jag bara använde en gång för den gjorde så förbålt ont. Men nu kom jag på den briljanta idén att testa den på haka och hals. Ett perfekt och snabbt resultat, utan vaxkladd och annat. Ont gjorde det fortfarande, men det gör vax också! Jag är mycket nöjd och mycket len.

Nu ska vi åka och hämta lillan som sovit hos affa och ammo inatt! Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0