Äntligen fredag!

Inte för att veckan känts lång som sådan, men det är ändå skönt med fredag. Ingen väckarklocka, bio imorgon, familjemys... Och kunde helgen ha börjat bättre när jag kom hem till det här? image207 På kortets framsida står det: "Jag älskar dig" och på insidan har maken skrivit: "Du är vårt liv. Älskar dig. Stefan och Sanna". Behöver jag säga att det kom en tår?
Dessutom hade jag haft en så bra dag på jobbet. Jag har fått ett jättekul uppdrag: att göra en slags reklamfolder för Aktiviteten. Jag får utforma den hur jag vill, det enda som "ska" vara i den är en karta över interiören och kontaktnummer, annars har jag fria tassar. Det känns jätteroligt!

Makens dunder-tv har kommit, men den känns inte så abnorm som jag var rädd att den skulle vara. Den är faktiskt riktigt snygg.

Igår när jag kom hem från jobbet sov familjen givetvis. Ibland är far och dotter så lika att man kan tro att det är arrangerat, men det är 100% äkta. Kolla in sömntutorna: .

Sannapanna lekte med sin spis i onsdags medan jag lagade mat. Hon höll i sin docka samtidigt, och det skar lite i mammahjärtat när hon talade om för dockan att hon inte orkade bära henne medan hon lagade mat... Men tyvärr får jag säga det till henne emellanåt, jag orkar inte balansera henne på en arm när jag lagar mat samtidigt. Men hon var väldigt söt: .

Igår innan vi gick till dagis ville Sanna rida på sin häst. Se så stolt hon är på gunghästen och vad fin hon är i sin coola "Goddaughter"-tröja från fadder Karin: .

Idag har hon haft en luvtröja på sig och tydligen lärde hon sig på dagis hur man fäller upp den. När mamma kom hem skulle hon givetvis demonstrera: .

Nu ska jag krypa upp i soffan framför brasan med en kopp te. Det är skönt när det regnar och blåser  ute. God fredag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad avundsjuk jag blir! Jag vill också ha blommor när jag kommer hem! Gulliga dom är...
Kul att se er förra söndagen förresten!
Kram

2008-02-01 @ 18:53:45
URL: http://karinj.blogg.se
Postat av: Jenny & Benjamin

Drastiskt är väl bara förnamnet.. ;)

Vilken underbar bukett. Och vilken underbar familj du har. Söta sömntutor dessutom. Själv firade vi förlovningsdag häromdan men inte ens ett ynka blomblad fick jag. ;)
Du får tipsa Sanna om bärsjal till bebisen, ju, när hon lagar mat.
Och säg bara till om du vill ha nån input angående broschyren, sånt är ju sketakul. :)
Kram. Och ska vi sikta in oss på bad nån annan dag än onsdagar så det blir tidigare så hojta bara.

2008-02-01 @ 21:14:20
URL: http://jennyonline.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag känner igen mig så väl i hela er tv-historia. Vi skulle köpa ny tv och jag ville ha en 37 tum, C ville ha 42 tum. Vi kom överens om en 40. När den pajade så tog C såklart en 42 när jag inte var med i affären. Det är konstigt att män är så inne på att storleken...

Söt bukett! Om jag inte minns helt fel så har jag inte fått blommor av min man sedan nyårsafton 04/05...

2008-02-01 @ 21:50:39
Postat av: Jessica

Vi har fortfarande el föresten *smile* (ta i trä)

2008-02-01 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0