Alla hjärtans dag

Till mina vänner:

Vad skulle jag göra utan er? Varje dag är jag tacksam att ni finns runt mig, alltid redo med ett vänligt ord. Vi har kanske känt varandra i tio år eller tio sekunder, men ändå finns ni där. Tid med er, oavsett om det är fika, shopping eller en stund på msn, flyger fort. Det finns alltid saker att säga eller ord att lyssna på.
Jag är ledsen om jag ibland flyter bort, insnurrad i mina egna saker. Jag menar det inte. Ni får aldrig känna att ni inte är lika viktiga för mig, för det är ni.
Om du har en jobbig dag, berätta det för mig, låt mig få lyssna på dig och kanske hjälpa dig om jag kan. Om du har en fantastisk dag, låt mig få veta det också, så jag kan få vara glad för din skull. Men stäng mig inte ute.
Ni är det käraste jag har.

Till min familj:

Tack för att ni finns. Jag älskar er över allt annat.

image217
Glad Alla Hjärtans Dag!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej, vad fint du skrivit. Det är så man får tårar i ögonen. Jag sitter hemma och är dålig..:( Mitt jobb är inte riktigt så bra som man vill att det ska vara. Översittartyper klarar jag mig utan.

Ha en bra alla hjärtans dag, du med.
Kram Annica som saknar våra fikor..:(

2008-02-14 @ 12:07:25
URL: http://anki72.blogg.se
Postat av: Jessica

Säger som Annika, vad fint du skriver! Ha en härlig alla hjärtan dag! Kram Jess

2008-02-14 @ 13:21:01
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Jenny & Benjamin

Om jag har lyckan att vara en av dem så vill jag bara säga detsamma. Kram på Alla hjärtans dag :)

2008-02-14 @ 21:50:28
URL: http://jennyonline.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oj, sitter här på jobbet med lite tårar i ögonen. Du är ju alldeles underbar! Och jag känner precis detsamma.

Kram Lisa

2008-02-15 @ 07:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0