Hoppsan!

Jag är inte mycket för kändisskvaller, läser inte skvallerblaskor hos frissan och så vidare. Men liiite koll har man ju, och när de här bilderna ramlade ner hos mig så kunde jag inte låta bli att skratta lite. Jag måste ju hålla med om att David Beckham har blivit rätt snygg sedan han blev familjefar, men Posh har jag aldrig gillat. Tycker hon ser ut som en plastig, benig Barbie, men å andra sidan, om nu ryktena stämmer så har hon ju blivit bedragen ett par gånger och vem fan hade varit glad då? Bilder kan ju vinklas och manipuleras till att visa det mesta, särskilt om man tar dem ur sitt sammanhang. Men så här fick jag dem skickade till mig och man får väl se det roliga i det. Åtminstone tyckte jag det så håll till godo!

David Beckham - Busted at a Lakers game:






Kommentarer
Postat av: KarinK

Jag läser massor med skvaller på nätet, ser det som samtidsstudier :-) Rolig bildsvit, säger allt!

2008-08-16 @ 10:38:28
Postat av: Heléne

Ha, ha, det där gillar jag. Speciellt hans "suck-min" på sista, man kan ju riktigt höra diskussionen i bilen hem!



Hur går det med pulvret, står du fortfarande ut?

2008-08-16 @ 17:24:57
URL: http://haggmark.blogg.se/
Postat av: MCGEECasey

Lots of summary essays performing assignments wait on students during their studying years. However, this is not a big problem, because the <a href="http://www.primeessays.com">term paper help</a> service offers all the stuff we do need.

2012-07-09 @ 23:01:13
URL: http://www.primeessays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0