Vad min chef lämnade på mitt skrivbord...

Kom tillbaka från sjukgymnastiken i måndags bara för att finna en redig hög från min chef på skrivbordet. Nästan två liter hög var det. En hög av detta:
image61
Alltså, min chef är rätt bra i vanliga fall. Nu blev hon ännu bättre!

Vi har blivit erbjudna en ny dagisplats, denna gång på ett dagis som vi faktiskt ville  ha, Backa Kyrkogata 3. Det ser mysigt ut, och betydligt mer barnvänligt än det andra vi var erbjudna. Inskolning startar den 22 oktober. Och helt plötsligt känns det här med förskola bra igen.

Jag har en ny förälskelse: Mika. Låten "Big girls (You are beautiful)" är helt fantastisk. Precis vad man vill lyssna på om man känner sig lite nere. Och är man glad blir man bara ännu gladare!

Idag är jag och Sanna lediga, men det blev ingen sovmorgon för det. Klockan åtta imorse kom en hantverkare för att installera en luftvärmepump. Förhoppningsvis är han färdig vid halv två och jag håller tummarna för att jag kan hålla Sanna vaken fram tills dess, för då kan vi gå och sova tillsammans. Jag jobbade ju kväll igår, hade en sen match inbokad, så jag var väl hemma vid tjugo över elva. Men sen kunde jag bara inte sova! Jag tror jag somnade vid fem eller något. Jag är så trött att ögonen går i kors.

Kattungarna hoppar och far så det står härliga till. Hade de hållt sig i den här storleken så hade jag behållt allihop!

Inatt var det ett sjutusan till oväder. Det var jättemysigt. Det ska snart komma in mer regn ser det ut som. En perfekt dag att hålla sig inne med andra ord!

Och så till sist dagens nödrim, hämtat från The Backsliders låt "Cowboy boots": "Cowboy shirt, cowboy hat, cowboy this and cowboy that". Ibland undrar man vad de tänker.

Rusk och mys på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0