Lite ångest faktiskt

Imorgon ska jag ju åka på linedancehelg med mina vänner Karin och Paula. Men Sanna har blivit sjuk. Hon har hög feber och är gnällig och klängig. Så det känns inte så roligt att åka iväg direkt. Jag ska avvakta tills imorgon och se hur hon verkar må, och är hon sämre så får tjejerna hitta på någonting själva. Alla fibrer i min kropp skriker att jag ska stanna hemma hos henne, men jag har faktiskt inte monopol på att sköta henne. Stefan är precis lika kapabel, förutom att han inte kan amma henne. Och det kanske skulle vara bra för hans pappa-självförtroende. Jag får fortsätta tänka på saken.
Nu ska jag packa det sista och krypa ned bredvid min sjukling och pussa på henne.

Kommentarer
Postat av: Jenny & Benjamin

Ett dilemma minsann. Jag håller tummarna för att hon blir bättre så du kan åka iväg och känna att det känns bra. Jag menar, hur ofta kommer du iväg på sådana här grejor?
*#%&=#"¤¨^~@?$[{"#¤ *skickar friskbaciller*
och massor av kramar

2007-07-06 @ 00:30:18
URL: http://jennyonline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0