Sa jag att det var en krans?

Nix. För om man läser noga står det dörrdekoration. Så här ser en sådan ut:   Jag tröttnade på att göra kransar. Men så här såg den ut förra året:  Den var rätt mesig. Annars brukar jag ha champagnekorkstomtar och kottar i dem, men alltså inte förra året.

Idag har jag och Karin varit i Alingsås. Det är vår jultradition och den är alltid lika mysig. Två julklappar bidde det också, men mest fikade vi.

Igår efter dagis ville Sanna låna mitt halsband. Sen ville hon ringa mommo. Och då blev hon ännu sötare än vanligt (som mamma får man vara partisk):  Hon avrundade det hela med de älskade kaninöronen:

Nu är jag trött efter en seg kväll på jobbet, så jag går och lägger mig. God natt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nepp, du har rätt, du sa aldrig att det var en krans. Det va mycket finare än en krans! Jag är lat av mig o ska hänga upp mina gamla klockor på dörren. Samma varje år....

2007-12-17 @ 09:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0