Bortskämd dag...

Maken är just nu och lämnar lillan hos svärföräldrarna. Själv har jag tränat och duschat och nu är jag så gott som påklädd och redo för min bortskämda dag. Massage, manikyr och ansiktsbehandling mellan två och fem och sedan ska min make också bjuda mig på middag och bio. Ett par Obi Wan Ribs på mina behandlingar och sen kanske lite choklad på bion så kommer jag vara helt lealös resten av kvällen. Och förhoppningsvis en helt ostörd natt på det, mmmmm....
Fastän Sanna hade en riktigt skruttig natt så var hon otroligt söt vid ett tillfälle. Jag hade precis ammat henne och hon hade somnat om i sin säng. Jag makade mig tillbaka till min kudde och lade mig till rätta. Då börjar hon skruva på sig, upp med rumpen i vädret och börjar, fortfarande sovande, krypa mot mig. Kände med sina små händer vart mitt ansikte och min arm var och lägger sig med en förnöjd suck med sitt huvud på min kudde och arm. Inget ammande, inget gnäll, utan bara en önskan att få vara nära. Det var så otroligt mysigt.
Imorgon är det storfemkamp på Liseberg med mina föräldrar och deras vänner, vännernas vuxna barn och deras respektive. Vi torde bli tio stycken plus Sannabus förstås. Det är en årlig tradition och förra året vann maken. De kommer vara ute efter hans skalp i år...
Nej, nu ska jag koka lite pasta innan min chaufför kör mig till mitt spa. :D
Hej så länge!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny & Benjamin

Hoppas du haft en riktigt mysig dag/kväll. Det är du väl värd.
Kram

2007-08-20 @ 23:47:01
URL: http://jennyonline.blogg.se/
Postat av: Karin J

Elliot tackar så mycket för pussen. Vi mår båda bra nu. Det där var mycket lättare hänt än vad jag trott faktiskt.
Hoppas att du har haft en lika mysig dag som det låter! Whats the occasion?

2007-08-22 @ 22:25:21
URL: http://karinj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0